08 febrero 2009

IKT probak irakasleentzako-Pruebas TIC para profesores

Ordiziako berritzeguneko Jose Mari de Juanek prestaturiko Moodle plataformaz hitz egin nahi dizuet. Badakizue IKT probak egiteko aukera duzuela (zuen zonaldeko berritzeguneetako weban begiratu datak). Momentuz, borondatezkoak dira, ez dago inongo beharrik, baina han daude, mailaka egiteko prest.
Interesa baduzue, eta ikusita Hezkuntzatik at dagoen enpresa batek antolatu dituela frogak, seguruen pixkat bat arraro irudituko zaizkigu itemak.Dena den, dana ez dago galduta. Proba prestatzeko atari bat ireki du Jose Marik, helbide honetan. Eskatzen baduzue, orri honetan dagoen helbidean berak kontua irekitzen dizue eta hainbat material eta test izango dituzue eskurragarri. Beraz, nolakoa den froga ikusteko jakinminez ba zaudete... Dena den, ez ikaratu asko, egiten diren galderak eta ebaluatzen gaituzten esparruak ez daude hezkuntzan aritzen garenon konpetentziak neurtzeko... Nire ustez, bulego batean aritzen direnentzeko diseinaturik daude. Hau dela eta, egun gelan erabiltzen dituzteentzat ere zailak eta zentzu gabekoak iruditu zaizkie seguruen.


Os quiero hablar de la plataforma que ha preparado en Moodle Jose Mari de Juan, del berritzegune de Ordizia.
Ya sabéis que tenemos opción de hacer las pruebas de acreditación TIC (en las web de los berritzegunes se detallan fechas). De momento, es una prueba voluntaria, no hay ninguna obligación de hacerla, pero ahí están, por niveles,  por si queréis hacerlas.  
Visto que las pruebas las ha preparado una empresa ajena a la educación,  seguro que os parecen un poco raros los items (ya he hecho algunos).Pero todo no está perdido. Para preparar la prueba ha abierto Jose Mari de Juan (¡menudo curro!) una plataforma, en esta dirección. Si lo solicitáis en la  dirección mail de esa página, os abrirá una cuenta y tendréis a vuestra disposición un montón de material y test para ir estudiando. Así que, si queréis ver como es la prueba ... De todas formas no os asustéis, las preguntas que se hacen y los ámbitos que se evalúan no miden las competencias que, a mi jucio, debe tener un docente para usar las tics en su aula. Creo que están diseñadas para quienes trabajan en oficinas o similar. Por ese motivo, pueden resultar difíciles y con poco sentido para muchos que realmente están usando las herramientas actualmente en el aula.